duminică, 14 iunie 2009

TRANDAFIR ALBASTRU...


Stătea aşa tăcută, rezemată de poarta sărutului parcă asteptând să se întâmple un miracol.
Stătea aşa liniştită, colindând cu picioarele goale Potecile infinitului.
Obosită, i se zbătea sângele in trup
De parcă avea o viaţă independentă
De leşul prin care se plimbă.
Era noapte, in sufletul ei
Şi afară deopotrivă,
Iar frigul i se strecura printre măruntaie, precum se strecoară râma
In pământul negru,
Proaspăt arat.
Am trecut pe acolo
Şi am văzut-o, dar
Nu m-am încumetat să o întreb
Pe cine aştepţi?
Pe cine cauţi?
După cine tipi ?
Totuşi am întrebat-o,
De ce eşti tristă?
Dar parcă un somn greu îmi cotropea trupul
Şi tot ce vedeam parcă era aievea,
În locul unde stătuse ea odinioară
Abia acum văzusem,
Un trandafir albastru

Niciun comentariu:

Protected by Copyscape Original Content Check

~ SPERANTA ~

BEAUTIFUL SONGS