miercuri, 8 iulie 2009

ADIO

Te-am privit in ochi atunci...
am crezut ca am sa mor,
cand privindu-te in fata
am vazut atata dor...



tu mi-ai spus ca-ti place viata,
ca iubesti, ca esti iubit,
si acum tu zaci subit,
fara viata.



...acum la despartire ,
eu nu pot decat sa spun:
"moartea este o iubire
a stravechiului nebun..."



Si pazind la-l tau mormant
Somnul tau, adanc, tacut,
Eu iti spun incet, in gand
ADIO!...

Un comentariu:

Anonim spunea...

ciao, Miraaaaaaaa!!!!!
Si mie i-mi pare tare rau k amurit Maichel, si am plans cand am vazut immormintarea la tv .Era asa un om bun ...
Dar opserv k oameni ca tine inca pretuoiesc lucrurile frumuase si m-a bucur.
Nu stiu de ce se baga unii in seama cu japca si incearca sa strice tot. Cine esti tu, mah, cocalarule sa comentezi aici , tu nu vezi ca asta este un blog poetic? Si ce tot bagi manelarii din alea de la Otv.?!

Mira , draga esti o adevarata poeta si i-mi plac fuarte mult ultimele creatiii. Si sa stii ca pentru ca ma-m suparat pe sefu tau ,ia-m compus si eu o poezie,,asa la opbraz si sa nu i-si mai bage nasul aici daca nu i-i place :

roxi manelista
otv prezinta
vreau sa stii baiete
ca esti o placinta.

laso tu pe mira
cu literatura
deci baiete, tira,
nu-ti mai raci gura.

Maichel a plecat
noi il vom mai plange
noi mai scriem versuri
tie i-ti ajunge.

Mira , draga sa stii ca nu trebuie sa iei in seama toate comentarile rautacioase, si eu sint fuarte sooparat k sefu tau isi tot baga nasul pe aici unde sint numai lucruri frumuase de citit.tia-m vazut si poozicile de pe hi5 si sint fuarte frumuase. Esti o skoompik. Moolti poopishei poofoolosi la tine . :*:*:*:*


Fernando

Protected by Copyscape Original Content Check

~ SPERANTA ~

BEAUTIFUL SONGS